Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

" Η ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΜΑΥΡΗΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ" ΘΕΟΔΟΣΗΣ ΒΟΛΚΩΦ

ΘΕΟΔΟΣΗΣ ΒΟΛΚΩΦ



Ο "Γίγαντας", που ονομάζεται επίσης ο "Κολοσσός."Μαυρισμένη ακουατίντα χαρακτική από τον Francisco de Goya.



Η ΜΠΑΛΑΝΤΑ
 ΤΗΣ ΜΑΥΡΗΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ

 Του Ααρών Μνησιβιάδη

Μια προσευχή να πω. Μια προσευχή,
βγαλμένη απ’ των βουβώνων μου τον σάλο
κι από των σπλάχνων μου την ταραχή.
Με τη σπασμένη μου φωνή να ψάλω
αυτό που υπήρξε ανέλπιστα μεγάλο
και γέννησε τον Ίμερο της Λέξης…
Μα τώρα, Πρίγκιπα, βουβός ασχάλλω.
Ελέησον. Με στίχους μη μ’ εμπαίξεις.

Σ’ εσένα, Μαύρε Πρίγκιπα, Εραστή,
που φλέγεσαι απ’ τη μελανή σου άλω,
του γυναικείου ζώου δαμαστή,
προσεύχομαι· μα τι να καταβάλω
στον οχεικό παραδομένος ζάλο
ως τίμημα… Τη νύχτα αυτή ας στέρξεις…
Το σώμα της. Δεν θέλω τίποτ’ άλλο.
Ελέησον. Με στίχους μη μ’ εμπαίξεις.

Πρίγκιπα, Εραστή και Ποιητή,
τις λέξεις σού αποδίδω που θα βγάλω
από το νικημένο μου κορμί
όπως μαζί μαραίνομαι και θάλλω.
Δεν θέλω πια ως Λόγος ν’ αναπάλλω.
Μα, Πρίγκιπα, γοργός ας με συντρέξεις.
Τον ποιητή γυρεύω ν’ αποβάλω.
Ελέησον. Με στίχους μη μ’ εμπαίξεις.

Πρίγκιπα, ηττήθηκα. Το πνεύμα εάλω.
Κι αν δεν μπορείς σ’ αυτή να μ’ επιστρέψεις,
ζητώ τουλάχιστον σιωπή – κι ας σφάλλω.
Ελέησον. Με στίχους μη μ’ εμπαίξεις.



© Θεοδόσης Βολκώφ

1 σχόλιο:

  1. Είμαι εδώ για να ευχαριστήσω τον Δρ Ajayi που έσωσε τη σχέση μου. Βγαίνω με έναν άντρα εδώ και τέσσερα χρόνια, είναι 39 και είμαι 32. Ο φίλος μου ήταν πάντα τόσο περιποιητικός και στοργικός, με είχε συστήσει σε όλα τα μέλη της οικογένειάς του και τους φίλους του ως αρραβωνιαστικός του αφού αρραβωνιαστήκαμε πριν από μερικούς μήνες. Είχαμε ήδη καθορίσει την ημερομηνία του γάμου μας μέχρι που τα όνειρά μου μετατράπηκαν σε εφιάλτη ξαφνικά. Μόλις λίγες εβδομάδες πριν τον γάμο μας, ο αρραβωνιαστικός μου άλλαξε, στο βαθμό που είπε ότι δεν τον ενδιέφερε πια η σχέση απλά επειδή με είχε κουράσει, ήξερα ότι αυτό ήταν αποτέλεσμα της πρώην κοπέλας του που τον παρακαλούσε να έρθει πίσω όλο αυτό το διάστημα, αλλά είπε ότι δεν επρόκειτο να πέσει στην παγίδα της, αλλά όταν είπε ότι τελείωσε, ήξερα ότι αυτή ήταν η αιτία. Όλη τη νύχτα και τη μέρα έκλαιγα με την καρδιά μου παρακαλώντας τον αρραβωνιαστικό μου να επιστρέψει γιατί είχαμε ήδη φτιάξει το γάμο μας, αλλά αρνήθηκε μέχρι που άκουσα για τον Δρ Ajayi τον ξόρκι, επικοινώνησα μαζί του και μου είπε τι να κάνω, ότι θα κάνει μερικά ξόρκια και ο αρραβωνιαστικός μου θα επιστρέψει σε 3 ημέρες μετά το ξόρκι. Λίγες μέρες αργότερα μετά το ξόρκι, όπως υποσχέθηκε ο Δρ Ajayi, η αρραβωνιαστικιά μου ήταν στο σπίτι μου και με παρακαλούσε γονατιστός να τον συγχωρήσω λέγοντας ότι λυπόταν και δεν ήξερε τι του συνέβη. Ευχαριστώ τον Dr Ajayi που έσωσε τη σχέση μου, παντρευτήκαμε πριν από λίγες μέρες. Εάν χρειάζεστε έναν ξόρκι για οποιοδήποτε είδος ξόρκι, επικοινωνήστε με τον ισχυρό πνευματικό άνθρωπο Dr Ajayi στο Viber / Whatsapp: +2347084887094 ή στο email: drajayi1990@gmail.com


    ΑπάντησηΔιαγραφή