Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2018

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΙ ΑΓΑΝΑΚΤΟΥΝ ΜΕ ΟΣΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ


ΑΝΑΡΤΩ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΔΕΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ ΜΕ MAIL ΑΣ ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΝ ΕΔΩ.Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΕΙ ΜΕ ΟΣΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ Κ ΜΕ ΤΙΣ ΑΘΛΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΣΤΑ BLOGS.
ΧΑΡΑ ΦΡΑΓΚΟΥ

ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ

Απευθυνόμαστε στον κόσμο της δημοσιογραφίας αλλά και στο κοινό που παρακολουθεί τις ειδήσεις, τις ενημερωτικές εκπομπές, τις ειδικές πρωινές και μεσημεριανές εκπομπές.
Με αφορμή το στυγνό και διεστραμένο έγκλημα που συντελέστηκε στην Ρόδο, βρισκόμαστε για μια ακόμη φορά μπροστά σε ορυμαγδό ύπουλων ειδήσεων από τηλεοπτικά κανάλια και συγκεκριμένα blogs και εφημερίδες, τα οποία σφυροκοπούν ανελέητα τη δολοφονημένη νεαρή γυναίκα με πληροφορίες για τη ζωή της, πληροφορίες που διοχετεύτηκαν αμέσως μετά τη σύλληψη των δολοφόνων.
Λεπτομέρειες τόσο του στυγερού εγκλήματος, όσο και μία διαστρεβλωμένη εικόνα της προσωπικότητας της Ελένης Τοπαλούδη φτάνουν στα σπίτια αναγνωστών και τηλεθεατών, διαμορφώνοντας μιαν εικόνα της υποτιμητική, διεγείροντας σκοτεινά ένστικτα και σκορπίζοντας τρομολαγνεία και σεξισμό.
Οι συγκεκριμένοι δημοσιογράφοι επιδιώκουν τη μεταστροφή της αγανάκτησης του κοινού από τους θύτες στο θύμα. Με αλαζονεία και περιφρόνηση, στέκονται ακόμη και μπροστά στον νόμο που ορίζει πως η προσβολή μνήμης νεκρού είναι ποινικό αδίκημα.

Εδώ και χρόνια, συγκεκριμένα ΜΜΕ, στον έντυπο και στον ηλεκτρονικό Τύπο, καλλιεργούν ένα αρρωστημένο κλίμα παρουσιάζοντας για πρότυπα ψευδοπαλικαράδες άριστους στις πολεμικές τέχνες, είδωλα και ινδάλματα ανδρών γυναικών της βιομηχανίας του θεάματος, με κακοποιημένο λόγο και φτηνό εντυπωσιασμό. Επιδίωξή τους, η επιβολή αυτών των προτύπων στην ελληνική πραγματικότητα. Ένα μαζικό ρεύμα τείνει να διαμορφωθεί με κύρια χαρακτηριστικά την άγρια επιθετικότητα, τον σεξισμό, την ομοφοβία.
Απευθυνόμαστε σε όλους τους πολίτες που νιώθουν υπεύθυνοι για τη διαπαιδαγώγηση των παιδιών, για την ποιότητα ζωής τους, για το κοινωνικό σύνολο. Κάνουμε έκκληση να γυρίσουν την πλάτη, να κλείσουν τους τηλεοπτικούς δέκτες σε αυτές τις συχνότητες, να μην κάνουν «κλικ» στα blogs που διασύρουν τους συμπολίτες μας.
Οι αξίες της ζωής, τα δικαιώματα, η πολιτισμική ανέλιξη ενταφιάζονται και τη θέση τους παίρνει ένα σκοτεινό συνονθύλευμα αρρωστημένων τάσεων, που κατασταλάζουν στον ψυχισμό μας και καθορίζουν τη συμπεριφορά μας.

Αγαπητοί συνάδελφοι, ας ξεκινήσουμε το ταχύτερο μια μεθοδική εναντίωση σε αυτό που οργανώνεται εδώ και κάποια χρόνια: τη διαμόρφωση μιας φοβικής, συντηρητικής κοινωνίας, ευάλωτης σε βάναυσους και ισχυρούς.
Την Ελένη δεν θα την σώσουμε με αυτή την ανακοίνωση, είναι πια αργά.
Ίσως, όμως, καταφέρουμε να απομακρύνουμε ή τουλάχιστον 
τους να μειώσουμε από τον χώρο της δημοσιογραφίας αυτά τα φαινόμενα. H ΕΣΗΕΑ έχει υποχρέωση απέναντι σε όλους όσους αφιερώνουν τη ζωή τους στη σωστή ενημέρωση του πολίτη να περισώσει την ιστορία της από μέλη που μεθοδεύουν τον εκφασισμό της κοινωνίας. Είναι δύσκολο να συνυπάρχουμε στο ίδιο συνδικαλιστικό όργανο με αυτά τα άτομα.
Όλοι γνωρίζουμε πως τα βράχια της Ρόδου για τα μεγαλοσυμφέροντα των εκδοτών –καναλαρχών είναι χρήμα.
Θα αφήσουμε;

Σόνια Ζαχαράτου,Χαρά Φράγκου,Τάκης Σπηλιόπουλος,Αθηνά Ραπίτου,Λασκαρίνα Γερασίμου,Μαρίκα Αρβανιτοπούλου,Γιάννης Παντελάκης,Ρίτσα Μασούρα,Γιώργος Μπράμος,Νίκος Μεγγρέλης,Ελένη Σπανοπούλου ,Ελένη Καρρά, Νότα Χρυσίνα

Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2018

"ΟΙ ΑΤΡΩΤΟΙ" -ΘΕΑΤΡΟ "ΑΓΓΕΛΩΝ ΒΗΜΑ"



ΟΙ ΑΤΡΩΤΟΙ
του Torben Betts
Πανελλήνια Πρώτη Συγγραφέα και Έργου
Έναρξη παραστάσεων: Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2018
και κάθε Παρασκευή στις 21.15 και Σάββατο στις 18.30

Τι σχέση μπορεί να έχει η αφηρημένη τέχνη με το ποδόσφαιρο, ο παγκόσμιος καπιταλισμός με τη μπύρα, τα σπαράγγια με τα παιδιά όλου του κόσμου; Ο πόνος και το γέλιο είναι κοινά στους ανθρώπους ή ποτέ δεν θα μπορέσουν να υπερβούν τις ταξικές διαφορές τους;
Το έργο του Torben Betts,  Οι Άτρωτοι, αγγλικός τίτλος Invincible, ανεβαίνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα, στο θέατρο Αγγέλων Βήμα, από 7 Δεκεμβρίου 2018 και για 24 μόνο παραστάσεις, σε μετάφραση της Μαργαρίτας Δαλαμάγκα - Καλογήρου και σκηνοθεσία Σταύρου Στάγκου,  με τους Μαριλίτα Λαμπροπούλου, Μιχάλη Μαρκάτη, Ειρήνη Μπαλτά και Γιάννη Μπουραζάνα.  
Γράφοντας τους  «Άτρωτους», ο Betts διερευνά με χιούμορ και συγκίνηση, τη σύγκρουση των διαφορετικών τάξεων και της κουλτούρας τους. Με την οικονομική ύφεση να δείχνει το σκληρό της πρόσωπο η Έμιλυ, μια πολιτικοποιημένη και εναλλακτική εικαστικός και ο Όλιβερ, πρώην δημόσιος υπάλληλος από μεγαλοαστική οικογένεια, αποφασίζουν να μετακομίσουν από το Λονδίνο σε μια μικρή πόλη της βόρειας Αγγλίας. Ο Όλιβερ, δουλεύει τώρα ως free lancer, ενώ η Έμιλυ, η οποία δεν πιστεύει στον γάμο,  στην ιδιοκτησία ή οτιδήποτε συμβατικό, ονειρεύεται  να φτιάξει μια καλλιτεχνική κοοπερατίβα. Φτάνοντας στον καινούργιο τους προορισμό, στη λαϊκή γειτονιά της επαρχιακής πόλης, που διάλεξαν για «να ζήσουν ανάμεσα σε πραγματικούς ανθρώπους», όπως λέει η Έμιλυ,  προσκαλούν ένα βράδυ στο σπίτι τους, τους καινούριους τους γείτονες: την Ντων, μια γραμματέα οδοντιατρείου και τον Άλαν, ένα ταχυδρόμο που αγαπάει το ποδόσφαιρο, τον στρατό και την μπύρα. Σύντομα, τις κωμικές καταστάσεις διαδέχονται οι αναπάντεχες ανατροπές και η ευγένεια δίνει την θέση της στην ειρωνεία, τον θυμό και τα δάκρυα, ενώ οι ήρωες καλούνται να υπερασπιστούν την οικογένεια τους, τα πιστεύω τους και το γούστο τους, να αποκαλύψουν τα όνειρα τους και τις ματαιώσεις τους και να αναμετρηθούν με τις ουσιαστικές αλήθειες της ζωής τους.
Ταυτότητα παράστασης

«Οι Άτρωτοι»
Συγγραφέας: Torben Betts
Μετάφραση: Μαργαρίτα Δαλαμάγκα – Καλογήρου
Σκηνοθεσία: Σταύρος Στάγκος
Παίζουν (με αλφαβητική σειρά) : Μαριλίτα Λαμπροπούλου, Μιχάλης Μαρκάτης, Ειρήνη Μπαλτά και Γιάννης Μπουραζάνας
Σκηνικά: Αρετή Μουστάκα
Κοστούμια: Χριστίνα Πανοπούλου
Μουσική: Δημήτρης Φριτζαλάς
Μουσική επιμέλεια: Σταύρος Στάγκος
Φωτισμοί: Βαγγέλης Μούντριχας
Βοηθός σκηνοθέτη: Ιουλία Σταμούλη
Β’ Βοηθός σκηνοθέτη: Μαρία Φέξη

Χώρος: Θέατρο Αγγέλων Βήμα
Πρεμιέρα: 7 Δεκεμβρίου 2018
Παραστάσεις: Παρασκευή στις 21.15  και Σάββατο στις 18.30
Διάρκεια: 110’
Εισιτήρια: Γενική Είσοδος: 14€
Φοιτητικό, ανέργων: 10€
Ατέλειες ηθοποιών: 5€

Αγγέλων Βήμα
Σατωβριάνδου 36, Ομόνοια
Τηλ. 210 524 2211










Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2018

Γιώργος Παπασάικας «Εικαστικό ταξίδι στον Άθω»



   Την πρώτη του ατομική έκθεση ζωγραφικής θα παρουσιάσει ο Γιώργος Παπασάικας στο χώρο των εκδόσεων  «Γαβριηλίδης» με έργα μικρών διαστάσεων εμπνευσμένα απο το ταξίδι του στο Άγιο Όρος.
   Άλλοτε απο μακριά και άλλοτε σε πρώτο πλάνο θεματικά στο επίκεντρο οι Μονές, παράδοξα χτισμένες στα πιο απόκρημνα σημεία διακόπτουν τις ούτως ή άλλως απροσδόκητες ενναλαγές του τοπίου , προβάλλουν σαν καθρέπτες φωτός και γίνονται η αφορμή για ζωγραφική περιπλάνηση.
  Μέσα απο διαφορετικά υλικά (λάδι, τέμπερα, ακουαρέλλα) πειραματισμό ζωγραφικών και συνθετικών λύσεων επιχειρείται να διασωθεί με ζωντάνια η ατμόσφαιρα του τόπου και η εντύπωση του ταξιδιού αυτού σε 30 περίπου έργα που θα παρουσιαστούν το Σάββατο 15 Δεκεμβρίου και ώρα 12:30 στο Poems & Crimes των εκδόσεων Γαβριηλίδης.




Διάρκεια  έκθεσης  από  15.12.18  έως 4.1.19.
Art bar poems&crimes, Αγ. Ειρήνης 17, Μοναστηράκι, 10551 Αθήνα, 210-3228839

Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2018

"Γάλα Μαγνησίας" του Κώστα Ακρίβου


Την Τρίτη 4/12/2018 παρουσιάσαμε στο αγαπημένο μας βιβλιοπωλείο ο "ΣΠΟΡΟΣ" στην Κηφισιά, το εξαιρετικό βιβλίο του Κώστα Ακρίβου "Γάλα Μαγνησίας". Η κριτικός λογοτεχνίας Βιβή Γεωργαντοπούλου έκανε μια σύντομη αναδρομή στο συνολικό έργο του Ακρίβου κι εγώ ρώτησα για το είδος του νέου βιβλίου καθώς περιέχει πολλά αυτοβιογραφικά στοιχεία, τη σχέση Ιστορίας και Λογοτεχνίας, τη μνήμη, τον χρόνο και τη πρόσληψή τους στην εποχή μας, την  εποχή της μετανεωτερικότητας, καθώς και τη σχέση πραγματικότητας -μυθοπλασίας. Ο συγγραφέας διάβασε αποσπάσματα από το βιβλίο του. 

φωτο: Μαριάννα Μπέγζου, Νότα Χρυσίνα & Κώστας Ακρίβος 

Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2018

Εκδήλωση απονομής Λογοτεχνικών Βραβείων Literature.gr Phrase of the Year Prize 2017


                        



Εκδήλωση απονομής Λογοτεχνικών Βραβείων

Literature.gr Phrase of the Year Prize 2017

στο πλαίσιο της
«Αθήνα 2018 - Παγκόσμια Πρωτεύουσα Βιβλίου» του δήμου Αθηναίων
την Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2018, και ώρα 20:45-23:30 στο 
                                                
Ίδρυμα Εικαστικών Τεχνών και Μουσικής «Β&Μ Θεοχαράκη»,                                            
  Βασ. Σοφίας 9 & Μέρλιν 1, τκ. 10671 στην Αθήνα

Στο πλαίσιο και με τη στήριξη της διοργάνωσης «Αθήνα 2018 Παγκόσμια Πρωτεύουσα Βιβλίου» του δήμου Αθηναίων το διαδικτυακό περιοδικό Literature.gr σας προσκαλεί στην εκδήλωση απονομής των λογοτεχνικών βραβείων:

«Literature.gr Λογοτεχνική φράση της χρονιάς 2017»
στους
Έρση Σωτηροπούλου, για το βιβλίο της 
 «Μπορείς», εκδ. Πατάκη
 Διακριθείσα Φράση: «Τέχνη μπορεί να υπάρξει μόνο με την έννοια του κατεπείγοντος τα άλλα είναι φιλολογικές συζητήσεις»


&

Greg Jackson, για το βιβλίο του «Οι Άσωτοι», εκδ. Αντίποδες,                                  
μετάφραση Παναγιώτης Κεχαγιάς
Διακριθείσα Φράση: «Οι άνθρωποι είναι σφαίρες που έχουν φύγει από την κάννη του όπλου»



Χαιρετισμός:                                                                                                                 
          Μιχάλης Μοδινός

Ομιλίες εκ μέρους της διοργάνωσης                                                   «Αθήνα 2018 – Παγκόσμια Πρωτεύουσα Βιβλίου»


Εριφύλη Μαρωνίτη & Φοίβος Σακαλής

Ομιλίες εκ μέρους του Literature.gr                                                                               Παναγιώτης Κεχαγιάς, Χριστίνα Λιναρδάκη &  Χρήστος Χρυσόπουλος
Παρουσίαση:                                                                                                                                Ντίνα Σαρακηνού



To Literature.gr θέσπισε το ετήσιο Διεθνές Λογοτεχνικό Βραβείο: The Literature.gr Phrase of the Year Prize, τον Δεκέμβριο του 2015, στοχεύοντας στην αναζήτηση τρόπων για την προώθηση της λογοτεχνίας καθώς και την ανάπτυξη, διάδοση και προβολή των ελληνικών γραμμάτων μέσα από το έργο των σύγχρονων Ελλήνων λογοτεχνών αλλά και την γνωριμία του αναγνωστικού κοινού με τη νεωτερική σκέψη των ξένων λογοτεχνών.  
Το πρόγραμμα της διοργάνωσης «Αθήνα 2018 Παγκόσμια Πρωτεύουσα Βιβλίου» του δήμου Αθηναίων υλοποιείται χάρη στη στήριξη και των δωρητών: Μέγας δωρητής είναι το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. Χρυσοί δωρητές είναι το Ίδρυμα Ι. Λάτση και η εταιρία Core Α.Ε. Δωρητές είναι το Ίδρυμα Ωνάση, το Κοινωφελές Ίδρυμα Κοινωνικού και Πολιτιστικού Έργου (ΚΙΚΠΕ), το Ίδρυμα Α. Κ. Λασκαρίδη και ο Οργανισμός Συλλογικής Διαχείρισης Έργων Λόγου (ΟΣΔΕΛ). Πολύτιμοι υποστηρικτές είναι η Aegean Airlines, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών και η εταιρία Σταθερές Συγκοινωνίες (ΣΤΑΣΥ).   






Λίτου Μάτα "Καρτ ποστάλ"

Τα ταξίδια που έκανες,
Βαρκελώνη, Γρανάδα, Κόρδοβα, Αθήνα, Μαρόκο.
Απ’ όσα κατάλαβα και θυμάμαι,
κράτησες όλη την υδρόγειο
μ’ αμμουδιές, θάλασσες,
γκρεμούς και βράχια στη χούφτα σου.
Μου είπες
και δεν είχα λόγο να μη σε πιστέψω
πως είδες από κοντά
πως προκύπτουν τα θαύματα.
Οι φωτιές που έβγαζαν μ’ ένα φύσημα απ’ το στόμα,
αρλεκίνοι με διαμαντένια δάκρυα
και ασπρόμαυρα χαμόγελα.
Η κοπέλα με τα δύο κεφάλια, τα δύο χέρια
και το ένα όνομα
που ένας νάνος κουτσός από τ' αριστερά
κυνήγαγε ξελιγωμένος
τα τούλια από το πέρασμα της.
Και εσύ,
με πείσμα την παιδική σου αφέλεια
πίεζες τον εαυτό σου να απαντήσει
αν θα μπορούσε να την ερωτευτεί.
Ο κλόουν καβάλα στ’ αστείο ποδήλατο
με τη μονάχη τεράστια ρόδα
και τις πολύχρωμες κορδέλες στο τιμόνι
που σου χάραζαν πορεία.
Ελέφαντες ταξιδευτές
σα δουλοπάροικοι παρελαύνουν,
ντυμένοι με το ίδιο κατακόκκινο
φτηνιάρικο σάλι στη ράχη.
Θυμίζουν μαθητική παρέλαση
και υποσυνείδητα σου τη δίνει.
Δίπλα στα πόδια σου
στη μπροστινή τσέπη από την τσάντα πλάτης σου
ένα κουβάρι παλιόχαρτα, φέιβολάν
εισιτήρια μουσείων,
χάρτες χιλιοπατημένοι
από τσακισμένες προοπτικές,
ανοίγουν ξώφαλτσες λεωφόρους.
Με μπλε στυλό κυκλώνουν τα όνειρά σου,
εκεί που προσπάθησες
να στριμώξεις τις μέρες σου.
Να σε ρωτήσω,
τελικά τα κατάφερες;
Και στο λέω τώρα
γιατί τώρα ξέρω
πως κανείς από όσους γνώρισα
δεν έφυγε πιο μακριά από εσένα.
Κανείς δεν πήγε πιο πέρα από σένα.
Κανείς δε με πήγε πιο πέρα από σένα.
Εσύ μου έδειξες από κοντά,
πως προκύπτουν τα θαύματα.
Εσύ μου ‘μαθες πως
φωνάζουν τα φιλιά όταν πέφτουν.
Είναι η πρώτη και τελευταία φορά που το λέω
και μόνο για απόψε
σου επιτρέπω,
πάρ’ το όπως θες:
Ίσως όπως γέλαγες
και έτρεχες να προλάβεις το τρένο
μπορεί να έπεσα από την τσέπη σου.
Δεν εξηγείται αλλιώς.
Γιατί μόνο η καρτ ποστάλ γύρισε πίσω.
Αυτή που μάλλον τότε
προσπαθούσε να με πείσει να σε ακολουθήσω
σε ένα μέρος που ξέρω
πως για κάποιο λόγο που ποτέ δε θα μάθω
δε θα ‘χω την ευκαιρία να ξαναπάω.
Αυτή με τα ιστορικά κτίριά της,
τον καθεδρικό, τα χαμόσπιτα,
με τις λίγες αναπόφευκτες
εδώ και εκεί
φρικτές πολυκατοικίες,
το ξύλινο γλυπτό
που αν θυμάμαι καλά περπάτησες
απ’άκρη σ’άκρη
κάπου στη Σεβίλλη.
Απόψε και μήνες μετά,
τη σφίγγω στον κόρφο μου
κι απ’ τα παραθυρόφυλλα τα κλειστά
στην απύθμενη χάση
από του δειλινού το γαλάζιο
μέχρι τα κωλόστενα της μικρής μας πόλης,
αριστερά και τέρμα κάτω γωνία
σκάω μετωπική
στον ήδη ραγισμένο σε χιλιάδες κομμάτια
πάτο της καρδιάς μου
προσπαθώντας να σε διακρίνω.
Απόψε, σε ψάχνω όσο ποτέ.
Σε ψάχνω όπως κανείς ποτέ δε σε έψαξε.
Οι σελίδες από το αγαπημένο σου βιβλίο τρενάρουν στα μισά
από την άκρη του κομοδίνου μου,
«Οι νύχτες μου μακριά σου»
ταινία και πραγματικότητα,
το τραγούδι με τα δάχτυλά σου
να κοντοστέκονται στα μαλλιά μου,
ο αφόρητος φόβος σου για το θάνατο
που δεν μπόρεσα να καθησυχάσω,
τα αρχιτεκτονικά σχέδια
του παιδικού σου δωματίου
χαραγμένα νοητά μα εφ’ όρου ζωής
στην αναστροφή της παλάμης μου
και ένα πρώτο απροετοίμαστο φιλί εξαπίνης
απ’ αυτά, που όταν πέφτουν φωνάζουν
μετά την παρολίγον κρίση πανικού μου
τα μυωπικά ορθογώνια γυαλιά σου
με θαμπώνουν
και γλιστράει μια για πάντα
από τον ουρανό και τα μάτια μου
το πυροτέχνημα.
Το κουρασμένο σου χαμόγελο
κουλουριασμένο σε δουλεμένα σεντόνια
πρωινό Κυριακής
αρχές πολύ καλοκαιριού
με τις πρώτες ζέστες,
να βρίσκουν το βέλος και εμένα
γαντζωμένους από το ιδρωμένο σου επτά
που τα άγρυπνα -από τα τόσα θαύματα-
μάτια μου
επίμονα παρακαλούν
να αλλάξουμε θέσεις.
Γιατί στα δικά μου ταξίδια
σε αυτά που δεν προλάβαμε να πούμε
τα μικρά, τα διήμερα
τόσο όσο Κυθήρων-Σικελιανού
-βγαίνεις Αβέρωφ
ανάβεις τσιγάρο
και πάλι πίσω-
αυτό που πάντα με πλήγωνε περισσότερο
ήταν και θα είναι οι δείκτες του ρολογιού σου
που κόβουν βόλτες άσκοπα
αγνοώντας παντελώς
την πραγματική αξία του χρόνου
πάνω στον καρπό σου.

       Καρτ ποστάλ, Φανζίν, Σεπτέμβριος, 2016